Lil Tjay - Run It Up (Feat. Offset & Moneybagg Yo) [Official Video]

121 366 צפיות 12 מיליון
מוזיקה

Official video for "Run It Up" by Lil Tjay featuring Offset & Moneybagg Yo.
Lil Tjay 'Destined 2 Win' out now: liltjay.lnk.to/Destined2Win
Amazon Music - liltjay.lnk.to/Destined2Win/amazonmusic
Apple Music - liltjay.lnk.to/Destined2Win/applemusic
Audiomack - liltjay.lnk.to/Destined2Win/audiomack
Deezer - liltjay.lnk.to/Destined2Win/deezer
iTunes - liltjay.lnk.to/Destined2Win/itunes
Soundcloud - liltjay.lnk.to/Destined2Win/soundcloud
Spotify - liltjay.lnk.to/Destined2Win/spotify
ILhistory Music - liltjay.lnk.to/Destined2Win/youtubemusic
Director: Whipalo.
Producers: Silvia Durango, Julio Durango
DP: Brian Beckwith
VFX: Goldmold Fong
Art Designer: Victor Velle
Car Coordinator: Christopher Phan
Commissioner/Producer: Saul Levitz
A RHINO FARM PRODUCTION
Follow Lil Tjay
Facebook - LilTjay​​
Instagram - liltjay​​
TikTok - tiktok.com/@liltjay​​
Twitter - liltjay​​
Text - 917-722-4610
Follow Offset
Instagram - offsetyrn​
Twitter - OffsetYRN​
Follow Moneybagg Yo
Instagram - moneybaggyo​
Twitter - moneybaggyo
www.liltjaymusic.com/
#LilTjay #Offset #MoneybaggYo

תגובות

  1. Isaiah B
    Isaiah B
    שעה לפני

    Hook go hawd af

  2. Jacob Arena
    Jacob Arena
    שעה לפני

    Bro please tik tok don’t ruin this song 😔

  3. Dakotah Crum
    Dakotah Crum
    4 שעות לפני

    Bruh more money was burnt in this video than what my school owns

  4. Frederic Reid
    Frederic Reid
    4 שעות לפני

    o(* ̄▽ ̄*)ブ⅟₀₀⁰😎😋☺☺😚

  5. Frederic Reid
    Frederic Reid
    4 שעות לפני

    (づ ̄ 3 ̄)づ⁷₀⁶ⁿ₀¹⁰🙂🤗🙂😎

  6. LilSavage_YT
    LilSavage_YT
    6 שעות לפני

    WAS THAT REAL MONEY DANM

  7. Phenom cec
    Phenom cec
    9 שעות לפני

    The ppl who dislike are weirdos fr

  8. Basketball KS
    Basketball KS
    10 שעות לפני

    I just like the sound of it Grr, ooh, ooh, boom Grr, boom Y'all do not know me, I shoot like I'm Kobe That boy really tough on his doley though I keep a Drac', ain't no OVO I ain't for nothing, just check my portfolio Really come from a block where they bang, bang Bustin' that Glock, oh, this Glock ain't no goalie, bro Say you 'bout what you claim and then show me though One in the head, you gon' die tryna toe to toe Trench kid, no fucks, gotta run it up If you thinkin' I'ma lose then you dumb as fuck Pop out, drippin' diamonds, ooh, Bentley butter cup Youngest out my city, keep it smooth just to sum it up No security, you see me but that Glock spit Youngest nigga doin' it, that's why I pop shit VVS's drippin' water, it's like a mosh pit Really not shit but I'm movin' like I'm hot shit Legal money comin' in, I started off robbin' True to everything I did, thеre's really no flagin' All my shit been goin' up, lil' nigga, no dodgin' And I'ma keep on comin' with the hеat, I'm hoggin' Trench kid, glitter on the piece, stop sobbin' Why them niggas hatin'? It defeats my noggin If that ain't really your beef, stop sidin' Say you tryna run in these streets, stop hidin', huh Run it up, run it up, run it up (run it up) Niggas broke 'cause they be on that funny stuff (broke) Richard Mille, my wrist be on- (ooh) I done came way too far, I can't fuck it up I got niggas that die by the gang, gang (gang) Stupid, be honest, you fuck with us (hey) Hearin' no one can slide, I be clutchin' up (bah) Know the haters mad, they got enough of us (ooh) Run it up, run it up, run it up, run it up (woo, woo) Run it up, run it up, run it up (woo, woo, run it up) Run it up, run it up, run it up, run it up Run it up, run it up, run it up (oh) I just stack up that money, I run it up (racks) Give a fuck 'bout who love me, I run it up (ooh) What the fuck they gon' tell me? My money up (woo, woo) Run it up, run it up, run it up, run it up (woo, woo) Double up (double), run it up Lamborghini with the bubble guts (woo) Got them bands and I'm flexin', hold my muscle up (flex) I'ma stand on the business when it's time to fuck (stand on it) I get paper in the morning when I'm wakin' up (wake up) Make my bitch get your bitch, come and fuck on us (fuck on) Make a hit with that switch, now my opps are dust (grrah) Put my racks in a wad, I was growin' rust (racks) Diamond chain get to swangin', they know it's us (woo) They know it's me (know it's me) Pinky ring get to singin' like Jodeci (woo) Double R and it came with a notary (notary) I see stars, I'm a star like it's 'posed to be (stars) I pop bars, only way I can go to sleep (fall asleep) When my gang needed me, bought a hunnid tees (gang) Put the Patek on, my wrist a masterpiece (Patek) Put some diamonds on her and some double C (hey) Fuck these niggas, I'm up (up) Kickin' my shit like I won the World Cup (kick it) Start from the tip, baby, suck (woo) Beat that shit down, baby girl need a crutch (crutch) Hunnids keep comin', you know that's a must If you talkin' money then we can discuss (woo) Run it up, run it up, run it up, run it up Run it up, run it up, uh, ooh Run it up, run it up, run it up, run it up Run it up, run it up, run it up Run it up, run it up, run it up, run it up Run it up, run it up, run it up I just stack up that money, I run it up Give a fuck 'bout who love me, I run it up What the fuck they gon' tell me? My money up Run it up, run it up, run it up, run it up (go) I been runnin' that money up, puttin' on (go) Ain't no end to this trend, it's a marathon (go) Different breed, I might bust down a herringbone (look) Board a flight with them racks in my carry-on Talkin' 'bout money, you know who to call (bad) It look like a riot, I fucked up the mall (whoa) She diggin', have me and my whole circle, boss (gang) Gave me some top through my Ethika draws (uh) Earrings 150, I'm thuggin', I'm hood I lock the screw back and put erasers on 'em (ghetto) Wide body Daytona, bending the corner Them hitters ain't renters, the tag Arizona Ain't get no diploma (no) Shot dice for the J's The freshest dude in the schoolhouse (turn up for) You ain't gangster, you went, took the smooth route (been a ho) Ran it up, now my pockets look too stout Never enough, man, I gotta go get some more Sold enough gas to go buy me a Texaco (good petrol) Now I'm on the charts, I'm runnin' up streams My niggas still got what you need though (go) Built my name from the ground, I ain't have no help (no) It's just me versus me, beefin' with myself (bad) It was time I woke 'em up, they overslept (get up) Run it up, run it up, still ain't out of breath (go) Run it up, run it up, run it up, run it up Run it up, run it up, run it up Run it up, run it up, run it up, run it up Run it up, run it up, run it up I just stack up that money, I run it up Give a fuck 'bout who love me, I run it up What the fuck they gon' tell me? My money up Run it up, run it up, run it up, run it up

  9. Basketball KS
    Basketball KS
    10 שעות לפני

    I just like the sound of it Grr, ooh, ooh, boom Grr, boom Y'all do not know me, I shoot like I'm Kobe That boy really tough on his doley though I keep a Drac', ain't no OVO I ain't for nothing, just check my portfolio Really come from a block where they bang, bang Bustin' that Glock, oh, this Glock ain't no goalie, bro Say you 'bout what you claim and then show me though One in the head, you gon' die tryna toe to toe Trench kid, no fucks, gotta run it up If you thinkin' I'ma lose then you dumb as fuck Pop out, drippin' diamonds, ooh, Bentley butter cup Youngest out my city, keep it smooth just to sum it up No security, you see me but that Glock spit Youngest nigga doin' it, that's why I pop shit VVS's drippin' water, it's like a mosh pit Really not shit but I'm movin' like I'm hot shit Legal money comin' in, I started off robbin' True to everything I did, thеre's really no flagin' All my shit been goin' up, lil' nigga, no dodgin' And I'ma keep on comin' with the hеat, I'm hoggin' Trench kid, glitter on the piece, stop sobbin' Why them niggas hatin'? It defeats my noggin If that ain't really your beef, stop sidin' Say you tryna run in these streets, stop hidin', huh Run it up, run it up, run it up (run it up) Niggas broke 'cause they be on that funny stuff (broke) Richard Mille, my wrist be on- (ooh) I done came way too far, I can't fuck it up I got niggas that die by the gang, gang (gang) Stupid, be honest, you fuck with us (hey) Hearin' no one can slide, I be clutchin' up (bah) Know the haters mad, they got enough of us (ooh) Run it up, run it up, run it up, run it up (woo, woo) Run it up, run it up, run it up (woo, woo, run it up) Run it up, run it up, run it up, run it up Run it up, run it up, run it up (oh) I just stack up that money, I run it up (racks) Give a fuck 'bout who love me, I run it up (ooh) What the fuck they gon' tell me? My money up (woo, woo) Run it up, run it up, run it up, run it up (woo, woo) Double up (double), run it up Lamborghini with the bubble guts (woo) Got them bands and I'm flexin', hold my muscle up (flex) I'ma stand on the business when it's time to fuck (stand on it) I get paper in the morning when I'm wakin' up (wake up) Make my bitch get your bitch, come and fuck on us (fuck on) Make a hit with that switch, now my opps are dust (grrah) Put my racks in a wad, I was growin' rust (racks) Diamond chain get to swangin', they know it's us (woo) They know it's me (know it's me) Pinky ring get to singin' like Jodeci (woo) Double R and it came with a notary (notary) I see stars, I'm a star like it's 'posed to be (stars) I pop bars, only way I can go to sleep (fall asleep) When my gang needed me, bought a hunnid tees (gang) Put the Patek on, my wrist a masterpiece (Patek) Put some diamonds on her and some double C (hey) Fuck these niggas, I'm up (up) Kickin' my shit like I won the World Cup (kick it) Start from the tip, baby, suck (woo) Beat that shit down, baby girl need a crutch (crutch) Hunnids keep comin', you know that's a must If you talkin' money then we can discuss (woo) Run it up, run it up, run it up, run it up Run it up, run it up, uh, ooh Run it up, run it up, run it up, run it up Run it up, run it up, run it up Run it up, run it up, run it up, run it up Run it up, run it up, run it up I just stack up that money, I run it up Give a fuck 'bout who love me, I run it up What the fuck they gon' tell me? My money up Run it up, run it up, run it up, run it up (go) I been runnin' that money up, puttin' on (go) Ain't no end to this trend, it's a marathon (go) Different breed, I might bust down a herringbone (look) Board a flight with them racks in my carry-on Talkin' 'bout money, you know who to call (bad) It look like a riot, I fucked up the mall (whoa) She diggin', have me and my whole circle, boss (gang) Gave me some top through my Ethika draws (uh) Earrings 150, I'm thuggin', I'm hood I lock the screw back and put erasers on 'em (ghetto) Wide body Daytona, bending the corner Them hitters ain't renters, the tag Arizona Ain't get no diploma (no) Shot dice for the J's The freshest dude in the schoolhouse (turn up for) You ain't gangster, you went, took the smooth route (been a ho) Ran it up, now my pockets look too stout Never enough, man, I gotta go get some more Sold enough gas to go buy me a Texaco (good petrol) Now I'm on the charts, I'm runnin' up streams My niggas still got what you need though (go) Built my name from the ground, I ain't have no help (no) It's just me versus me, beefin' with myself (bad) It was time I woke 'em up, they overslept (get up) Run it up, run it up, still ain't out of breath (go) Run it up, run it up, run it up, run it up Run it up, run it up, run it up Run it up, run it up, run it up, run it up Run it up, run it up, run it up I just stack up that money, I run it up Give a fuck 'bout who love me, I run it up What the fuck they gon' tell me? My money up Run it up, run it up, run it up, run it up

  10. Obey Brave
    Obey Brave
    13 שעות לפני

    all i hear is good music

  11. Terrell Moses
    Terrell Moses
    21 שעה לפני

    baltimore stand up

  12. Juno
    Juno
    21 שעה לפני

    YOO this shit on 1.25x speed slaaapps 🔥🔥🔥🔥

    1. Unknownx6
      Unknownx6
      19 שעות לפני

      No cap its 🔥🔥🔥🔥

    2. Keegan Jack
      Keegan Jack
      19 שעות לפני

      On god

  13. Rio George
    Rio George
    22 שעות לפני

    Offset did his thing on the track💯💯

  14. clayton G
    clayton G
    יום לפני

    Mumble rap isn't music Change my mind

  15. Lewis Mullooly
    Lewis Mullooly
    יום לפני

    Is it just me or when tjay say you go tryna dodge from going toe to toe 🔥💨

  16. Its Me Ms. Alpha
    Its Me Ms. Alpha
    יום לפני

    Damn Im late😂

  17. Ali Emad
    Ali Emad
    יום לפני

    Damn!! Those labo’s are lucky

  18. Mihail Mandajiev
    Mihail Mandajiev
    יום לפני

    God song.

  19. Seif Seifeddine
    Seif Seifeddine
    יום לפני

    341 tjays dance

  20. ᴍɪxᴇᴅ ᴊᴀᴡɴ
    ᴍɪxᴇᴅ ᴊᴀᴡɴ
    יום לפני

    I love me some liltjay wit his fine self. Shhhheeessh

  21. Rizia Ali
    Rizia Ali
    יום לפני

    If snoop dog saw this he would of said this what's this runrunrurunrurnr

    1. Rizia Ali
      Rizia Ali
      יום לפני

      Ngl

  22. NotDoozy1606
    NotDoozy1606
    יום לפני

    Moneybag yo went hard

  23. Louie Tuberville
    Louie Tuberville
    יום לפני

    Run it up run it up

  24. Fearlol
    Fearlol
    יום לפני

    Fire

  25. Rods
    Rods
    יום לפני

    Anubicoin Criptomoeda 🚀

  26. 76_bullet
    76_bullet
    יום לפני

    No kap the vid would be better if the bass shaked the screen

  27. joshua moeller
    joshua moeller
    2 ימים לפני

    Only thing tjay misses is not investing in doge

  28. Joe C
    Joe C
    2 ימים לפני

    John 3:16 “For God so loved the world that He gave His only begotten Son, that whoever believes in Him should not perish but have everlasting life.”

    1. maru
      maru
      יום לפני

      Stfu

  29. Luke ruiz
    Luke ruiz
    2 ימים לפני

    This songs goes hard 😆

  30. Lux
    Lux
    2 ימים לפני

    Goats never miss 🔥

  31. G S
    G S
    2 ימים לפני

    tuneeeee

  32. EyeLessMartian 69
    EyeLessMartian 69
    2 ימים לפני

    Coming in smooth security to the side im just popping put up a milli now im securing the family id run up run up run up hold up my wrist too cold for the room i act out hear you a boom

  33. Patrick Robson
    Patrick Robson
    2 ימים לפני

    The sound affects with the 370 are 🔥

  34. Tim Hodges
    Tim Hodges
    2 ימים לפני

    This guy and polo g is the future of rap

  35. Nacaricans
    Nacaricans
    2 ימים לפני

    That " sold enough gas to go buy me a Texaco " line hits different if u from texas

  36. king boy beasting
    king boy beasting
    2 ימים לפני

    its what u said lol

  37. king boy beasting
    king boy beasting
    2 ימים לפני

    goalycoalyboldy sorry tjay i had to

  38. king boy beasting
    king boy beasting
    2 ימים לפני

    0:26 what he say lol

  39. Noah Lenehan
    Noah Lenehan
    2 ימים לפני

    All three did their thing🔥🔥🔥

  40. MG MACHO GANG
    MG MACHO GANG
    2 ימים לפני

    Lil t jay. ilhistory.info/player/qJauyLKJhdCtl6Q/wyd-w

  41. Collins Ausiku
    Collins Ausiku
    2 ימים לפני

    "Its just me vs me beefing with myself" 🔥

    1. Mustafa Khalid
      Mustafa Khalid
      יום לפני

      it is a reference to his song Me Vs Me

  42. Taunya Johnson
    Taunya Johnson
    2 ימים לפני

    🔥😘🔥😘 offset tho

  43. Justo More
    Justo More
    2 ימים לפני

    I lost the screw back and threw erasers on em 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥 you have to be between 26-33 to feel that

  44. STONER QT
    STONER QT
    2 ימים לפני

    Runitup Moneybagg yo I just had to click that button 🛎️

  45. Thomas Wolf Jr.
    Thomas Wolf Jr.
    2 ימים לפני

    that must stink

  46. ΘΟΔΩΡΗΣ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
    ΘΟΔΩΡΗΣ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
    2 ימים לפני

    Whos here after headshot?

  47. Hamze Aadam
    Hamze Aadam
    2 ימים לפני

    I'm somali: the cooking Song! WOW🔥🔥🔥

  48. Ryan S
    Ryan S
    2 ימים לפני

    Lil tjay needs to drop more heat like this and headshot

  49. Pinnuzzi yt
    Pinnuzzi yt
    2 ימים לפני

    Spacchiii

  50. reyesfn
    reyesfn
    2 ימים לפני

    Any edits❗️ dm aliasfn.yt on ig 🤔

  51. Kenny MJZ
    Kenny MJZ
    3 ימים לפני

    Which other song on the album is at this level or better?

  52. Black G
    Black G
    3 ימים לפני

    💥💥💥

  53. Jorge reyes
    Jorge reyes
    3 ימים לפני

    Money bagg killed this shit.

  54. MNM Creative
    MNM Creative
    3 ימים לפני

    Fireworks

  55. Man Of Steel
    Man Of Steel
    3 ימים לפני

    ID on lil tjay’s shoes?

    1. Sammy Kushner
      Sammy Kushner
      3 ימים לפני

      dior

  56. Skar
    Skar
    3 ימים לפני

    Sheeeesh

  57. Drippy Boy Avery
    Drippy Boy Avery
    3 ימים לפני

    Yall do not know me i shoot like im kobe

  58. Zach Van Dyne
    Zach Van Dyne
    3 ימים לפני

    lil tjay is a goat

  59. Yt Mxtthxwfn
    Yt Mxtthxwfn
    3 ימים לפני

    Goat

  60. amahle Nxumalo
    amahle Nxumalo
    3 ימים לפני

    Out here 🔥🔥

  61. YeahChris
    YeahChris
    3 ימים לפני

    only tjay can drop 2 songs with the exact same name and they both hit

  62. Slow Mow
    Slow Mow
    3 ימים לפני

    100x play...Gaaaaaaaaaaawd damn

  63. Ric V
    Ric V
    3 ימים לפני

    offset the goat

  64. Sergio
    Sergio
    3 ימים לפני

    UH huh

  65. Xierdo
    Xierdo
    3 ימים לפני

    Fya

  66. Brandon Elliott
    Brandon Elliott
    3 ימים לפני

    I love how the exhaust flames went with the beat

  67. BOGA BEATS
    BOGA BEATS
    3 ימים לפני

    Shout out to Josh Petruccio! 🔥🔥

  68. Texas_Fats713
    Texas_Fats713
    4 ימים לפני

    Ummm

  69. matt clark
    matt clark
    4 ימים לפני

    Offset really whack 🚫🧢

  70. capzu1
    capzu1
    4 ימים לפני

    You tjay

  71. Mady king
    Mady king
    4 ימים לפני

    Aw ya djouta🥵🥶

  72. ryde7200 ryde7200
    ryde7200 ryde7200
    4 ימים לפני

    DaBaby?

  73. Jacob Mcknight
    Jacob Mcknight
    4 ימים לפני

    Not gonna lie why does lil tjay look like he's 14

  74. -Akatsuki
    -Akatsuki
    4 ימים לפני

    Русские на связь!!

  75. Carden Copland
    Carden Copland
    4 ימים לפני

    rt

  76. Giulia Vibrazione
    Giulia Vibrazione
    4 ימים לפני

    the besttttttttttttttttt

  77. Vi
    Vi
    4 ימים לפני

    Stay bumping this

  78. Fabricio Correa
    Fabricio Correa
    4 ימים לפני

    🚀 💣 🏠 💣💥 ₢₢₢₢₢₢₢ 🔥 🌽

  79. lance rabilas
    lance rabilas
    4 ימים לפני

    Album was ass but this a heater

  80. Hh Ffd
    Hh Ffd
    4 ימים לפני

    Treating a girl nice is not a simp it’s being a man

    1. Kwa Stacks
      Kwa Stacks
      21 שעה לפני

      What does that have to do with this video..what?

  81. Darrius Ramnarine
    Darrius Ramnarine
    5 ימים לפני

    3:42

  82. Myles Green
    Myles Green
    5 ימים לפני

    not gone lie, these lines are clean, but the chorus just kinda annoying how u just repeating the same phrase

  83. Miles Savage23
    Miles Savage23
    5 ימים לפני

    Never miss

  84. Jackie Gayle
    Jackie Gayle
    5 ימים לפני

    "TRENCH KID NO FUCKS GOTTA RUN IT UP"

  85. Maximillian Coetzee
    Maximillian Coetzee
    5 ימים לפני

    Lil tjay and future should make a music videos trust.......

  86. Shoe_god 21
    Shoe_god 21
    5 ימים לפני

    1% girls 99% cars and the boys

  87. Pinya
    Pinya
    5 ימים לפני

    🎶🎶❤️

  88. Ex. Tofia
    Ex. Tofia
    5 ימים לפני

    350z is awesome 😎 😎

  89. Not ChocoTaco
    Not ChocoTaco
    5 ימים לפני

    Me 🤣🤑 seeing all that money burning in the back

  90. Ed Kingstoner
    Ed Kingstoner
    5 ימים לפני

    Cant get my shit like I won the World 🌎 Cup .

  91. Enzo Rojas
    Enzo Rojas
    5 ימים לפני

    the best song of 2021, shit.

  92. LLLP
    LLLP
    5 ימים לפני

    Here before 10m

  93. LLLP
    LLLP
    5 ימים לפני

    My favorite in new tjay album🔥

  94. Liliana Ivan
    Liliana Ivan
    5 ימים לפני

    ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️, cea mai frumoasă melodie din lume

  95. Yashwanth Reddy
    Yashwanth Reddy
    5 ימים לפני

    Offset is fly af

  96. Rob Level
    Rob Level
    5 ימים לפני

    This fire.

    1. Bruck_z
      Bruck_z
      5 ימים לפני

      Ong

    2. Faka
      Faka
      5 ימים לפני

      Ye 100

  97. Nlc Jhonboy
    Nlc Jhonboy
    5 ימים לפני

    ilhistory.info/soft/l5DfGb0IwLX-y_nO8-cZAQ

  98. Upper Leveled Public Domain
    Upper Leveled Public Domain
    5 ימים לפני

    🛬

  99. myb_aaron -_-
    myb_aaron -_-
    5 ימים לפני

    This album kinda a$$

  100. Flxshyy 編集
    Flxshyy 編集
    6 ימים לפני

    Yo this 🔥